Thursday 7 April 2011

:: Rezeki Tuhan berada dimana mana. ::

Assalam.

Hye peeps!Alhamdulillah. sangat gembira yang tak terhingga sekarang ni *senyum sampai telinga! haha.* baru lepas bergayut dengan En Mahfuza *insyaAllah bakal bos i nie*. tade la bergayut pon. ala ala interview la kire nye. That day mase tlg Abang Ghani berniaga kat pesta konvo UTM die nampak kesungguhan dan ketekunan aku bekerja *okeyh tpu. aku just duduk halau lalat je sebenarnye. kikiki* die mcm berkenan na amek aku kerja kat syarikt die. and swh aku ctc die. td die call and tanye sikit sikit pasal background aku and aku punye kos. and if die rase mcm bley masuk ngn die punye bidang, he willing nak amek aku keja mase cuti nanti and of kos lepas abes belaja nanti! . hehe. happy! tros call mak and mintak mak doakan semua dipermudahkan, *doakan sekali ye!* aminn. :)

Ya Tuhan, Permudahkan lah segala urusan kami, aminn. :)


Lega sikit hati ni. kalau tak asek risau je nak kerja ape. wahh. rase nak abes belaja cepat cepat, nak kerja! nak pegang duit sendiri. macam macam boleyh buat! 

wishlist aku: *berangan*
  • 1st nak shopping ngan adek adek! abang, abby korang amek je ape korang nak! akak bayar~ haha
  • 2nd nak sponsor mak abah hunnymoon! haha kat Sabah je okeyh! 
  • 3rd nak beli kereta! yeay! tp abah kate nak blikan next year, so akak tambah la duit sket bli yang lagi bergaya. haha
  • 4th shopping shopping ngan little princess, najwa. hehe. mummy blikan makeup banyak mintang okeyh! 
  • 5th nak kumpul duit! nak kawen weyh~! pastu nak buat majlis ala ala dalam taman gtuh. boleyh? awwww. haha *bajet lah kau aina. nak kawen ngn sape weyh?*


sebelum aku berangan lebih lebih, better stop dulu la ea. kerja xsiap lagi! adios~ *mcm mane nak dapat kerja best kalau esaimen karto pon xsiap lagi, aina~!* T__T

3 comments:

  1. wah wah...nk keje jugak....!!!
    insyaAllah sume wish tu bley jadi...hehehe..
    keje baik2 na..happy 4 u :D

    ReplyDelete
  2. amin. :)
    kalau jadi keja nye, cuti nanti aina turun Kl!
    nak jumpe ida~! doakan ye! hehe :D

    ReplyDelete
  3. wah. bez2. kalo jd t kte ronda2 kl tau. ala2 jln2 cari mkn gitu..

    ReplyDelete