Monday 6 June 2011

30 perkara dalam masa 30 hari di bulan JUN. -DAY 3 and 4-

SALAM!


Dear peeps!



Kita sambung balik dengan cabaran BULAN JUN. Disebabkan Sabtu and Ahad aina tak dapat nak online, so harini try buat untuk hari ke 3 and 4 punye soalan. Okeyh, tanpa membuang masa soalan untuk hari ke 3 berbunyi begini :


10 PERKARA YANG SAYA TAK SUKA. 

aigoo. payah nye nak memikir. Try je la ea. Sona, kalau tak cukup 10 jgn marah! :D

1. Memarahi dan dimarahi.: siapa yang suka kena marah kan? same goes to me. oh! saya seorang yang sangat mudah ber-kecil-hati. Untuk itu, saya jugak tidak suka memarahi. :)

2.Binatang-reptilia-yang- takde-kaki-dan-panjang-panjang. : damn much punye tak suke. Kesian awak, encik binatang. Sori, bukan niat untuk membenci tapi geli.

3.AIS!!! : erk! sejuk. tak sukeeee. Gigi ngilu, tanga beku!

4. Lintas jalan.: i told you already rite?

5. Lif dan segala jenis pintu automatik! : phobiaaa. sebenarnya aina pernah tersepit dekat pintu mall yang automatik tuh. huwaaaa. malu yang amat! 2 kali pulak tuh. Terus serik. -.-"

6. Belacan.: saya orang putih~ cewahh! tade la. eheh. tak suke belacan tapi budu ngn cencalok, fav!

7. Klinik GIGI : tak suke. rase macam doc gigi tuh monster yang nak cabut semua gigi ni. lagi rela kena tahan wad dari kena rawat kat klinik gigi. :D

8. Dibanding bandingkan : semua orang tak suka kan? and then jgn buat! terima semua org dengan seadanya. semua orang ada kelemahan and kelebihan. :)

9.EGO! : ego itu perlu, tapi kalau berlebihan, membuat kan saya rasa annoying! sorry~!  =.="

10. Hipokrit~! : fikir sendiri!

Okeyh dear, for day 4 soalannya ialah :

10 WHISLIST DALAM MASA 10 TAHUN :

erk! 10 tahun akan datang, thats mean masa tu umur aina 32. Sebenarnya aina dah buat Whishlist before aina kawen. Tak intgat ada berapa. So kira bley rujuk kat situ je la ea. eheh! SONA sila sayang aku lebeyh! :p
Okeyh. Nak tolong ila balut-mem-balut kotak! babai. :)

No comments:

Post a Comment