Monday 29 August 2011

Happy Hari Raya!

Salam.

Dear peeps!

Hye! Hopefully anda anda semua dalam keadaan yang sihat dan gembira sentiasa. Lama sangat tak meng-hapdate belog ni. Hee. Busy bebeno saya bulan puase nih! Nak dating pon tak sempat. Cewahh. Ok, itu tipu! 

Diam tak diam, dalam kita sibuk dengan preparation raya, Ramadhan dah nak sampai ke penghujungnya. Entah jumpa lagi ke tak dengan bulan mulia ni next year. Erm. Aina harap kita kita semua dah lakukan sehabis baik untuk rebut pahala free sebanyak mungkin sepanjang Ramadhan ni. Lagi berapa hari je kita semua nak beraya. Hee. Forsure semua tengah busy dengan persiapan raya kan. Masing masing dah balik ke kampong dah nak beraya dengan mak ayah masing masing. Berhati hati dijalan raya! Untuk yang duduk dekat INAS-KULAI tuh, jgn nak mengada ngada nak sibuk sibuk balik kampong jugak! Isnin nie kerjaaa~ :D
Oh! Sebenarnya di kesempatan ni, aina nak wish SALAM LEBARAN and AIDILFITRI untuk semua umat Islam yang sedang meng-stalk page ni. Eheh! Aina nak mintak ampun and maaf banyak banyak pada semua untuk segala salah dan silap yang aina dah buat sepanjang anda anda semua kenal manusia bernama NURULAINA nie. Sama ada yang sengaja or yang tidak disengajakan. Hope lepas ni takde lagi la yang dendam dendam or tak sayang sama saya. Bersihkan hati, sucikan nurani. Heee. Ni mintak maaf betul betul tau! Bukan main main. Aina hanya insan biasa yang tak pernah terlepas dari membuat salah sepanjang aina hidup ni. It just my weakness. Urm! Ape lagi ek, aina doakan anda anda semua berbahagia and bergembira disamping keluarga and insan insan tersayang di hari raya nie. Harap sangat dapat gather dengan kawan kawan lama raya nie! 
 
Ok lah! Got to go! Jemput la datang rumah ya! Tata~ *waving hand+flying kiss*



p/s : En Gelam! Selamat hari raya untuk awak jugak. Raya elok elok! Rindu saya banyak banyak~ Kirim salam sama cik eton! Heeee. Rempeyek sedap bangat sih! Last, thanks for duit raya~ :)

No comments:

Post a Comment