Saturday 13 August 2011

Ramadhan 2011


Salam!

Dear peeps.

Hye! Ada sihat? Ada puasa? :D
Alhamdulillah diberi kesempatan dan kesihatan untuk bertemu dengan Ramadhan untuk kesekian kali. Erm. For this Ramadhan, aina tlg jiran berniaga kat bazar. Boleyh la tambah tambah duit poket untuk bg duit raya pd adek adek and anak buah. Aiceh! Hehe. Seronok jugak! Meriah je suasana kat bazaar. Yang paling best, aina dapat nama samaran. Haha. Org org kat bazar panggil aina BUNGA. Aiseh. Ter-Feeling mcm BCL la plak~ ekeke. Friends, Ada masa dtg la bazar bdrputra ea. :)

Ape lagi ek. Ramadhan kali ni jugak sangat sangat lah bererti coz berpuasa dengan 'orang baru' cewah! :). Alhamdulillah setakat nie, segala galanya berjalan lancar. Hope Allah permudahkan dan melancarkan relation kami. Cewahh. Doa dari kalian amat diharapkan. Erm. Siapa dia? Oh! Biar saya simpan dalam hati kerana saya bukan artis untuk berkongsi kisah peribadi dengan org lain. Kan EN. GELAM kan? Haha.

Ok lah peeps. GTG. I've some work to settle down. Jaga diri, jaga peribadi. Semoga kita kitasemua mendapat keberkatan di bulan yang Mulia ini. Amin.  

ini buah hati saya. nama die GELAM :)



1 comment: